Wat meer info over mijn probleem
Heb de Cuety gisteren aangekocht en uitgetest, heb standaardinstelling laten staan (dus rood lampje, brandde vast)
Heb mijn lampen verbonden, alles werkte prima, tot plots de Cuety uitviel. Ik ging in de app naar options en zag dat er ineens 2 Cuety's staan (ik heb er maar 1) waarvan maar 1 werkte, de Cuety had dus vermoedelijk een nieuw IP-adress gemaakt. Als ik de 'nieuwe Cuety' selectereerde werkte alles terug prima maar niet langer dan een minuut of 2 wanneer hetzelfde opnieuw gebeurde, dit is dan nog 2 keer gebeurt ofzo telkens kortere verbindingen (wel soms met hetzelfde IP-adress) wanneer plots de Cuety helemaal geen verbinding meer maakte. (Ik had toen nog niets veranderd en nog niet op de reset knop gedrukt.)
Heb ondertussen nog een paar wanhopige pogingen gedaan om hem terug aan het werk te krijgen, niets werkt.
Andere Ipad en computer getest,... Thuisnetwerkinstellingen gecontroleerd.
Het rode lampje blijft vast branden, ook als ik kort op het knopje duw, ook als ik lang op het knopje duw wilt hij niet resetten, er gebeurt niets. Heb andere netwerkpoorten getest,... (De resetknop reageert niet, ook niet als na herstarten Cuety)
Heb op aanraden van de verkoper met een app alle gebruikte IP-adressen in mijn thuisnetwerk getest, hij vind geen IP adres dat van Cuety kan zijn, het blijkt dus geen informatie meer te verzenden via internet.
Vmanager vind niets, zowel met kabel als zonder kabel
Verkoper kan ook niet tot een oplossing komen...
Heb de Cuety vrijdag al nodig en hoopte dus dit weekend te kunnen programmeren. Hopenlijk is er hier dus een eenvoudige oplossing voor en niet 'binnenbrengen voor herstel' zoals de verkoper aanraadde. Ik wacht voorlopig nog even af op jullie antwoord na het weekend.
Hebben jullie ook een telefonische klantendienst?
Dank bij voorbaat voor de hulp!