Visual Productions forum

Author Topic: Que gives warnings...  (Read 11405 times)

June 07, 2007, 02:21:12 PM
Read 11405 times

salsajay

  • Member
  • *
  • Posts: 9
Hola toppertjes,

Vraagje, ik heb meerdere sequences voor led parren.
Als ik de ene groep een sequence mee will geven met een functie die al in een ander word gebruikt dan krijg ik een warning :'(
(bijv; dimmen of color)

Voor de duidelijkheid: ik maak dus een 1 que met div sequences voor diverse groepen led parren!

Moet ik dit anders doen, of kan ik dit omzeilen. Nu werkt een van de sequence van de conflicterende maar.

Saludos, Jay

June 07, 2007, 03:01:27 PM
Reply #1

Jeroen van der Velden

  • Member
  • *
  • Posts: 181
    • http://www.visualproductions.nl
Hola toppertjes,

Vraagje, ik heb meerdere sequences voor led parren.
Als ik de ene groep een sequence mee will geven met een functie die al in een ander word gebruikt dan krijg ik een warning :'(
(bijv; dimmen of color)

Voor de duidelijkheid: ik maak dus een 1 que met div sequences voor diverse groepen led parren!

Moet ik dit anders doen, of kan ik dit omzeilen. Nu werkt een van de sequence van de conflicterende maar.

Saludos, Jay
Hi Jay,

If you don't mind, I reply in English to make sure other users can understand this too.

This can be done by creating a cue for every sequence that has to be started at the same time, and give those cues the same trigger.

For example, you want "Team 1" to run "Seq 1" and "Team 2" to run "Seq 2", all when you press keyboard-button "A". This can be achieved by adding 2 cues, with the trigger `keyboard A´ on both cues.
- The first cue has target "Team 1" and sequence "Seq 1"
- The second cue has target "Team 2" and sequence "Seq 2"

Regards,
Jeroen van der Velden
Moving light operator

June 07, 2007, 11:44:50 PM
Reply #2

salsajay

  • Member
  • *
  • Posts: 9
Thanxs jeroen, you guyes are the greatest! ;D

Saludos (means " with regards")  Jay

 

SMF spam blocked by CleanTalk